fredag den 5. april 2013

Træning, Pandekager og hyggeligt besøg!

Min dag startede igen idag med en løbetur, jeg løb ind til FW dyrkede 45min. Cardio derinde, og løb hjem igen, så det blev til i alt 80min. Morgencardio,

Derefter fik jeg ryddet lidt op herhjemme, og gjort lidt klar til at mine forældre og 2 af mine søskende skulle komme senere idag..

Fik lige pludselig lidt travlt, så skyndte mig at powerwalke ind til FW for at få trænet Bryst, Triceps og Mave, og som Cardio bagefter powerwalkede jeg hjem, det viste sig så at de udsatte tidspunktet for hvornår de ville komme, ikke mindre end 2 gange, så havde lige pludselig masser af tid..

Så da jeg kom hjem gik jeg i bad, og fik dækket bord, og så lavede jeg proteinpandekager, så der var lidt lækkert når de kom :) Opskriften jeg brugte, er den jeg tidligere har lagt op, og som du kan finde her: Proteinpandekager


Ville lige ha lagt lidt billeder ind her, men det virker ikke lige :/ Øv... Måske det kommer i et indlæg for sig selv lidt senere..

Udover Pandekagerne, havde jeg også skåret lidt Mango, Æbler og Bananer ud, til at komme ovenpå, og jeg havde lavet noget chokoladesovs ud af ren kakao, sukribmelis, proteinpulver og vand, det blev ret så lækkert! Og tror de var lidt overrasket over, at der ikke var sukker i noget af det, og min papfar virkede mere begrejstret over disse pandekager, end de muffins jeg før har lavet, hehe.. :)

Nu er de lige taget afsted, og jeg skal selv til og med toget mod Århus, da jeg starter på kursus dernede i morgen kl.0930, så har fået lov til at sove hos en veninde, skønt!

Er nu ret glad for, at jeg ikke skal helt til KBH denne gang :)


Dagens træning:

80min. Morgencardio.

Powerwalk til FW. ca.30min.
10min. Opv. på Crosstrainer.
Dips.
Bryst.
Triceps.
Mave.
Powerwalk hjem fra FW.

:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar