søndag den 28. april 2013

Tilbage til Aalborg!

Yep! Så er der gået endnu en weekend med PT uddannelse, og sidder nu i toget på vej hjem til Aalborg!

Idag har vi haft om Coretræning og øvet nogle bevægelsesanalyser, og så har vi lavet en masse forskellige øvelser med Powerbags, tubes, kettelbells, i kabel og med TRX, meget lærerigt!

Når jeg kommer til Aalborg henter M mig, og så køre vi ud og træner, der står nemlig Bryst, Triceps og Mave på programmer! Dog springer jeg nok mave over, da jeg stadig har meget ømme mavemuskler efter de sidste par dage på kursus..

Min ankel er stadig ik blevet bedre, er virkelig ved at blive deprimeret over det! Er SÅ træt af, at jeg ikke kan komme ud og løbe, men jeg ved at den trænger til ro jo, så skære ned på mine powerwalks nu, og så må jeg tage til noget spinning i stedet, så håber jeg sku at det kan hjælpe!

. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar