tirsdag den 23. april 2013

Mandag: Træning, Fys, Coach og sygehuset....

Startede dagen ud med morgencardio!
Har dog stadig vildt ondt i min højre ankel, efter jeg løb i torsdags, så den blev til powerwalk istedet for løb igår.. Øv øv.. Vil hellere igang med at løbe igen!

Havde en træningsaftale med en veninde igår, det var længe siden jeg havde set hende, så det var super hyggeligt med en omgang træning med hende, og hun kunne også sagtens se, at der var sket en masse ting med min krop, dejligt med noget respons!

Efter træning satte vi os ud i det gode vejr og spiste frokost sammen, det passede nemlig med, at vi lige kunne spise, inden jeg skulle til fys..

Og der var positive ting fra min fys! Yay! Det går fremad med min lyske! Det er mit skamben, der er lidt "stift" i den ene side, men med de øvelser jeg har fået, så går det frem ad, og jeg er blevet mere bevægelig! Min skulder har desværre været ret træls de sidste par dage, men han satte nåle i mig igår, så det skulle gerne hjælpe om 1 dagstid, for starter nok lige med at være øm i de første par dage.. Jeg må hverken løbe eller ro i denne uge, for lige at få både lysken og anklen god igen, så mit cardio denne uge, er lidt roligere end sædvanligt.. Men hellere være lidt for forsigtig, så jeg kan komme stærkt igen! :)


Ved 18 tiden kom en af de andre piger fra teamet hjem til mig, så vi kunne spise sammen inden vi skulle ud til coach, og jeg havde lavet en lækker salat med Ørred til.. mmm..
 
Så tog vi ud til Coach, og blev målt.....
Jeg har smidt både cm. kg. og fedt%.. Men der sker ikke sååååå meget på kun 14 dage, så tror jeg vil vente med at opdatere tallene til næste gang jeg skal derud :) Men jeg kan da afsløre at det går den rigtige vej!
 
Efter vi havde været hos Coach, kørte vi alle 3 ud på sygehuset, da den sidste pige på vores Team, desværre er indlagt pt. pga. en trafikulykke :( Det er så synd for hende! Men håber hun kommer sig hurtigt, så hun kan komme igang igen! Men hun skal bare lige huske at tage den med ro til at starte med! God bedring pus!
 
 
Mandagens træning:
 
60min. MorgenCardio.
 
10min. Opv. på Crosstrainer.
Pull-Ups.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.
 
 
. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar