lørdag den 20. april 2013

Lørdag i Århus!

Jeg ankom til Århus i går aftes, og det varede ikke længe før jeg hoppede under dynen, da jeg var ret træt!

Dagen i dag har stået i uddannelsens tegn, da jeg har været på PT uddannelse hele dagen, og det har været godt!

Jeg havde sådan glædet mig til at skulle springe på vægten igen i dag, for at se hvad der er sket denne uge, MEN jeg havde jo lige glemt, at jeg ikke var derhjemme her til morgen.. DOOOOH!  Så har altså ikke fået vejet mig, så det må vente til mandag morgen.. DET glæder jeg mig til!

Lørdag er jo den eneste dag i ugen, hvor jeg ikke laver morgencardio, så jeg stod op i god tid, og hyggede mig med min morgengrød, kaffe og tv :) Er ellers holdt op med at drikke kaffe i hverdagen, men i weekenderne kan jeg godt lide at få en lækker kop kaffe med lidt mælk i :) Mmm.. Men jeg drikker koffeinfri nu, da jeg aldrig rigtig syntes jeg kan mærke når jeg bruger preworkout (PWO), så nu skære jeg i koffeinen på kaffefronten :) Så håber jeg, at jeg begynder at kunne mærke effekten af PWO...

Efter kursus, havde jeg kun lige 75min. ca til træningen, og 25min. af dem skal jo bruges på cardio, så jeg sammensatte et hurtigt træningsprogram for bryst, triceps og mave, så det var ikke særlig tung træning i dag, men jeg kan mærke mine triceps her til aften!

Nu sidder jeg i min venindes seng, og læser lidt til i morgen, skriver blog, drikker en kop kaffe, og ser lidt tv.. Ja jeg kan mange ting på en gang ;) Hihi..
Min veninde er ikke hjemme denne weekend, men hun har givet mig nøglen til lejligheden, og jeg er meget taknemlig! Tak søde!



I morgen står dagen endnu engang på kursus:) Står op i god tid, så jeg kan lave morgencardio inden kursus :)

Ha en lækker lørdag aften!  <3


 

Dagens træning:

Bryst.
Triceps.
Mave.
25min. Cardio

Ingen kommentarer:

Send en kommentar