søndag den 14. april 2013

Træning, træning, kvalme!!

Så fik jeg tæsket et par tøser igennem træning idag!
Først Fulgte L med på mit program, ryg, biceps, mave og cardio, og hun blev udfordret! Det var godt til hende!

Derefter kom En anden veninde, som primært er vant til at træne på hold, så jeg vidste hende en masse forskellige øvelser med frivægte, og der fik hun også Sved på panden!

Lige efter træning med hende fik jeg det super dårligt! Kvalme og svimmelhed, og ingen appetit overhovedet:/ og det ligner altså ikke mig :( Så har ik rigtig fået noget at spise siden min Shake og banan, dom jeg fik lige efter træning ..
Nu ligger jeg hjemme hos min veninde og slapper af.. Håber virkelig jeg har det bedre i morgen!!

Dagens træning:

60min. Morgen PW.

10min. Opv. På crosstrainer.
Ryg.
Biceps.
Mave.
25min. Cardio.

<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar