søndag den 21. april 2013

Sent hjemme!

Ja jeg er lige kommet hjem.. Hjem fra Århus.. Er godt nok træt! Men ville lige opdatere herinde, inden jeg hopper under dynen..

Startede dagen med 30min. Morgencardio, det skulle egentlig ha været 60min. PW, men tog 30min. på crosstraineren istedet for, det passede lige bedre.. Lige efter cardio, skulle jeg møde på kursus, hvor vi startede dagen med at blive målt og vejet på en Tanita vægt, så jeg spiste først morgenmad efter jeg havde været på vægten.. Jeg vil som sådan ikke bruge tallene jeg fik på denne måling til andet, end at sammenligne, når jeg til sidst på kursuset, tager endnu en måling.. Men helt skidt så det ikke ud ;)

Idag har vi haft om konditionstræning, og lavet nogle programmer hertil, og jeg har forsøgt mig med et program for min roning, som jeg glæder mig til at prøve af!

Efter kursus var det tid til styrketræning! Og jeg fik trænet Ben, Baller og Skulder!

Derefter var det hjem til min veninde, som lige var kommet hjem, så jeg brugte lige en halv times tid sammen med hende, inden jeg gik ned for at komme med et tog..

I morgen tidlig er det tid til at komme på vægten, nu jeg ikke kunne gøre det lørdag morgen.. Og jeg glææææder mig! Og i morgen aften skal jeg og de andre tøser fra Teamet hjem til coach og måles osv.. Det blir en spændende dag!

Derudover skal jeg træne med en veninde, som jeg ikke har set et stykke tid, hun siger det er længe siden hun har trænet sidst, så hun hopper lige med på mit program og bliver tæsket igennem! :P


Søndagens træning:

30min. Morgencardio.

Ben.
Baller.
Skulder.
25min. Cardio.


. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar