lørdag den 27. april 2013

Hviledag, Tur i skoven og kursus!

Idag skulle være en fuldstændig hviledag for mig! Ja I læste rigtigt! Da jeg jo ikke laver morgencardio om lørdagen, og mit 3-Split program rammer Idag en hviledag, så denne lørdag bød på total hviledag!

Men men men! Har jo været på PT uddannelse Idag, og vi var en tur i Mølleparken for at lave og lære om alternative træningsmetoder udendørs.. Så jeg har alligevel ikke haft hel hviledag.. Det var dog ikke det hele jeg var med til, da min ankel stadig brokker sig :/ øv!

Efter vores tur i skoven, tog vi tilbage til FitnessDK og havde en masse teori om træning for gravide og træning for seniore, hvilke forholdsregler der skal tages og hvad man skal være opmærksom på..

Efter kursus tog jeg hjem og lagde is på anklen, og det gør jeg igen et par gange i aften, og så vil jeg den næste uge bruge voltaren på den, for at se om det kan hjælpe lidt, jeg håber!

Dagens træning:

2timers alternativ træning i skoven.

.<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar