mandag den 29. april 2013

Mandag- Rivegilde i salling, træning og Blondie!

Startede dagen i går med cykling som morgencardio, da min ankel jo stadig ikke er iorden :/

Efter morgenmaden tog M og jeg ind i Salling, for at se om der var nogle gode tilbud, nu de lige har startet rivegilde.. Og jeg fik da brugt lidt penge.. Fandt et par lækre compressions tights fra Asics, som var det eneste par der var tilbage, Lucky me :P

 
Jeg fandt også disse Asics træningssko, hva syntes I om dem? Jeg var nemlig liiiidt i tvivl, men de var billige ;)
 


Så fandt jeg disse bukser fra Carhartt og 2 T-shirts fra Minimum (Den anden er smidt til vask, den er neon orange).

 Og så fandt jeg denne Blazer fra Only, som jeg tænker kunne være fin til den konfirmation jeg skal til i næste uge :) (Undskyld at billedet vender forkert, kunne ik lige finde ud af at vende det :/)


 



Efter vores tur i Salling tog vi hjem og fik lidt at spise, inden vi tog ind for at træne..

Senere tog jeg sammen med en veninde ud i shoppen til Poul M, for at få fikset garnet, så nu er jeg snart helt blond igen, lækkert :P

Mandagens træning:

45min. Cykling

Ben.
Skulder.
25min. Cardio.

. <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar