tirsdag den 16. april 2013

Lækkert vejr!

Uhm, det har været dejligt vejr idag! Lige fra morgenstunden af! Lækkert lækkert!

Jeg startede dagen med en lang tur på mine rulleskøjter, for jeg har nemlig fundet de nye frem fra flytterodet nu! Jubii!




 
Det blev en tur på 20km på i alt 65min. Det var lidt koldt, men skønt!
 
 
Så fik jeg morgenmad:
 
Min elskede havregrød selvfølgelig! Og så fik jeg smagt mit nye pulver med Icecoffee smag fra bodystore, og det var slet ikke så tosset! Mmm..
 
Jeg tog lidt tidligere ind for at træne idag, da jeg skulle nå til fys kl.1320, følte mig godt brugt i ryggen, men det blev alligevel en god omgang Bryst, Triceps, Mave og cardio :D
 
Et billed af det jeg får efter træning.

 
Og så skulle jeg til fys, han fik virkelig behandlet min lyske godt igennem! Så blir sikkert ret øm her til aften og i morgen, men bare det virker! For den har virkelig irriteret mig den sidste uges tid!
 
 
Efter fys var jeg inde og sige hej til en veninde på sit job, og så kom jeg lige til at købe en ny bikini, nu jeg skal på ferie i næste måned, kan lige ligge et billed op senere :)
 
 
Så har jeg været igang med at forberede mad til i morgen:
 
Kylling, Bønner, Tomat, Rødløg og krydderier.

 

Og nu er jeg næsten på vej ind i bio sammen med en kammerat for at se G.I. Joe.. :) Er nød til at tage min aftensmad med derind, så jeg får det på det rigtige tidspunkt, men der har jeg lige fundet på et alternativ idag, så det bliver dette:
 
Cherrytomater, Radiser, Champignoner og en shake.
 
Kunne ikke lige finde på en nem måde at tage kylling med på, uden det blir lidt upraktisk i en mørk biografsal, så derfor shaken :)
Men grøntsager er lige til at hapse med fingrene, og så er det jo næsten ligesom at sidde og guffe slik eller popcorn i sig.. Eller? Hehe...
 
Dagens træning:
 
65min. MorgenCardio (20Km på rulleskøjter)
 
5min. Opv. på romaskine.
Bryst.
Dips.
Triceps.
Mave.
25min. cardio.

 
 
Tjek lige hvor god jeg har været til at tage billeder idag ;) Hvor er jeg god... Hihi..
 
 
. <3
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar