tirsdag den 2. april 2013

Udpakning, træning, pakke og hygge!

Så blev det tirsdag, og jeg startede dagen med ikke mindre end 100min. Morgencardio!
Jeg powerwalkede ind til FW, tog 20min. På crosstraineren, 25min. På løbebåndet med 10% incline og derefter powerwalkede jeg hjem igen.. Lækkert!

Så fik jeg min elskede morgenmad og derefter Begyndte jeg at pakke lidt flere flyttekasser ud, ja der er stadig mange som ikke er pakket ud... :/

Kl.14 kom min veninde K, så vi ku tage ind og træne :) Fik trænet ben og skuldre, og kan allerede nu mærke de begyndende DOMS.. Lækkert!
Efter træning skulle vi lige fikse en pakke til en veninde som er udsendt, så hun kan blive forkælet lidt :)

Nu ligger jeg hjemme hos en af pigerne fra teamet og slapper af, og om lidt kommer den sidste tøs fra teamet, og så skal vi sove sammen og tilbringe hele dagen sammen i morgen! Det bliver helt kanon!

Dagens træning:

100min. MorgenCardio.

10min. Opv. På crosstrainer.
Ben.
Skulder.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar