tirsdag den 2. april 2013

Møde med Coach!

Igår mandag, skulle jeg mødes med min coach kl.1500, for at snakke diæt, for jeg starter nemlig på min konkurence diæt på mandag! Det blir så spændende!!

Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad der kommer til at ske af fremskridt! Jeg har denne gang selv været mere med indover til at bestemme hvad der skal på planen, og det er rigtig dejligt, nu glæder jeg mig bare til at se hvad de største ændringer er, jeg ved at der bliver skåret ned på kcal, men hvor meget det ved jeg ikke.. Og så bliver jeg sat en smule op i cardio.. Får planen i slutningen af ugen, og så kan jeg fortælle mere om den..

Jeg trænede med min bror igår, det var rigtig god træning, vi fik presset hinanden, det var lækkert! Vi trænede Bryst, Triceps, Mave og Cardio.. Og så kørte han mig ud til min coach bagefter :)

Mandagens træning:

80min. Morgencardio.

Pull- ups.
Bryst.
Triceps.
Mave.
25min. Cardio.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar